Servicii

Dacă ar fi să spunem într-o simplă propoziție cu ce ne ocupăm, am spune cu tot ceea ce ține de acte, facturi, rapoarte, programe. Multe dintre task-urile zilnice pe care le ai pe listă și le tot amâni de la începutul zilei spre seară.

Serviciile noastre cuprind:

Servicii administrative

Lasă-ne pe noi să stăm cu capul în acte și foi. Facem asta de 20 de ani deja și ne place. Te putem ajuta cu colectarea și ordonarea documentelor contabile, gestionarea relațiilor cu furnizorii, recuperarea creanțelor de la clienți, gestionarea achizițiilor, efectuarea plăților și evidența cash flow-ului.

Servicii de secretariat

Mereu ți-ai dorit să te clonezi, ca să le poți face pe toate. Tehnologia viitorului s-a inventat. Noi suntem aici zen și pe poziții și te putem ajuta cu administrarea calendarului de lucru, programare întâlniri, redactare minute întâlniri, prezentări, tehnoredactare.

Servicii operaționale

Nimic nu ne face să ne simțim mai zen, decât serviciile operaționale. Poți conta pe noi pentru gestionarea ofertelor și contractelor, emiterea facturilor, administrarea paginilor de Social Media.

Studii de caz

Îți prezentăm câteva studii de caz, ca să înțelegi mai bine cum putem lucra împreună.

01.

Ce se întâmplă când nu mai ai Office Manager?

În 2022, clientul nostru a rămas fără Office Manager, adică fix acea persoană care ține în frâu toate task-urile echipei și biroului. Ne-a contactat, iar echipa noastră a preluat toate serviciile pe care Office Manager-ul le făcea:

  • Întocmire pontaj
  • Evidență concedii
  • Comandă tichete de masă
  • Menținere relații cu furnizorii
  • Confirmări de sold
  • Buget
  • Cash flow
  • Recuperare creanțe
  • Plăți
  • Dosare bancă, fonduri nerambursabile
  • Colectare și ordonare documente contabile
  • Redactare contracte
  • Emitere facturi

02.

Ce se întâmplă când ești antreprenor la început de drum?

Ce se întâmplă când ești antreprenor la început de drum și nu știi prea bine cum să te ocupi de partea de fiscalitate, ca să nu te stresezi și să pierzi timpul? Apelezi la noi. 

Pentru echipa de antreprenori la început de drum din industria lemnului ne ocupăm cu:

  • Întocmire pontaj
  • Evidență concedii
  • Comandă tichete masă
  • Plăți

03.

Pentru alți clienți, partea de plăți și de facturare vine cu un stres, așa că ne ocupăm noi de asta. Plăți, emitere facturi etc.

Partea cea mai ușoară prin care poți să-ți dai seama cum te putem ajuta, este să te gândești ce nu faci cu Zen și Drag din toate task-urile zilnice.

Te-ai gândit? Scrie-ne direct pe WhatsApp și haide să stabilim o întâlnire.

Nu știi sigur dacă ai nevoie de servicii de Asistență Virtuală?
Trimite-ne un mesaj și haide să stăm de vorbă