Întrebări frecvente

  • Antreprenorilor care sunt la început de drum și nu cunosc toate activitățile pe care trebuie să le facă
  • Antreprenorilor care nu au neapărat nevoie de un office manager fizic la birou și care vor să externalizeze activitățile de gestionare a firmei 
  • Freelancerilor, care nu cunosc toate activitățile pe care trebuie să le facă
  • Antreprenorilor din domenii creative, care nu au răbdarea necesară să se ocupe de activitățile de gestionare a firmei
  • Tuturor profesioniștilor care vor să se concentreze pe clienții lor și pe creșterea veniturilor

Pentru toate domeniile, structura administrării unei afaceri fiind aceeași. Noi ne putem adapta în funcție de activitate.

  • Redactare oferte
  • Întocmire contracte
  • Emitere facturi și transmitere e-facturi
  • Recuperare creanțe de la clienți
  • Plăți către furnizori, salariați, stat
  • Colectare și ordonare documente contabile
  • Confirmări de sold cu furnizorii și clienții
  • Menținerea relației cu furnizorii
  • Întocmirea pontajelor și evidența concediilor
  • Comandă tichete de masă
  • Întocmire registru de casă și deconturi
  • Întocmire buget și cash flow
  • Actualizare date
  • Pregătire dosare finanțări
  • Creare baze de date
  • Pentru că avem experiență de peste 10 ani
  • Pentru că suntem organizați și disciplinați
  • Pentru că urmărim activitățile care trebuie făcute
  • Pentru că acoperim activități variate
  • Pentru că suntem deschiși și capabili să învățăm lucruri noi
  • Pentru că eliberam 40-50% din timpul de lucru
  • Pentru că se face o economie de bani de 50% 
  • Pentru că asigurăm permanență
  • Pentru că nu avem nevoie de resurse de lucru
  • Pentru că te poți sfătui cu noi și oferim soluții
  • Putem lucra cu clienți din toată țara, prezența noastră fizică nu este necesară, totul se întâmplă online
Nu știi sigur dacă ai nevoie de servicii de Asistență Virtuală?
Trimite-ne un mesaj și haide să stăm de vorbă