Noi suntem Valentina și Tamara, antreprenoare, partenere, fondatoare. Suntem de peste 20 de ani în antreprenoriat și ne place să construim și să susținem piața cu idei de business.
Valentina Saygo
Consultant fiscal și antreprenor cu + 20 ani experiență
Tamara Cuțeică
Managing Partner cu + 10 ani experiență
Printre business-urile noastre se regăsesc:
Servicii de contabilitate oferite cu deschidere, implicare și dedicare! Te ghidăm încă de la primul tău pas în antreprenoriat! Servicii pentru SRL, SA, PFA, ONG -uri.
Primul serviciu de restituire de TVA din România – le permite cetățenilor non-UE să își recupereze TVA pentru bunurile achiziționate din România cu o valoare de peste 175 de euro
Dezbatem reglementările fiscale sau problemele actuale ale antreprenorilor prin: Cursuri Live Online, Cursuri Înregistrare, Cursuri și workshop-uri personalizate.
Am înființat TaskZen dintr-o nevoie reală pe care am descoperit-o la clienții noștri.
După pandemie, piața muncii s-a schimbat complet și modul în care muncim a luat o altă formă.
Multe dintre job-urile clasice au fost desființate și regândite, unele către AI, altele către alte tipuri de platforme sau asistenți virtuali.
Mulți dintre clienții noștri au descoperit că pot economisi mai mulți bani, de la salarii și costurile cu un salariat, atunci când deleagă o parte dintre task-urile zilnice către un terț, care lucrează pe fee lunar sau pe numărul de ore.
Avantajul pe care îl ai când lucrezi cu asistenții virtuali? Experiența, promptitudinea și răbdarea.
Așa ne-am dat seama că noi avem o echipă care bifează toate criteriile pe care ar trebui să le bifeze un asistent virtual de succes. Mai ales că noi, prin prisma business-urilor de contabilitate, am lucrat în ultimii 20 de ani cu astfel de task-uri.
Am lansat business-ul în 2022, iar toți clienții cu care am început colaborarea atunci au rămas alături de noi, rata de retenție și fidelizare fiind de 100%.
De ce au rămas alături de noi în continuare?
Echipa
Echipa noastră are experiență vastă în servicii administrative, de secretariat și contabilitate
Implicarea
Venim în întâmpinarea nevoilor clienților cu soluții de care au nevoie
Promptitudine
Respectăm deadline-urile, iar la provocări răspundem în maxim 24 de ore
Comunicare
Comunicăm constant, cu transparență și zâmbet